.

hopp. då var 2012 slut. förra året skrev jag en lång och fin årsresumé här på bloggen. kul att ha i efterhand, blev lite nostalgisk nu när jag gick in och läste den.

skippar det iår men några ord borde man väl kanske kasta ihop iallafall.
vet dock inte riktigt vad jag ska säga om året som gått, självklart har det haft sina ups and downs.

första halvåret snurrade på fint, jobbade dock överdrivet mycket som vanligt och svimmade tom till slut mitt i butiken. inte så smart kanske. sålde våran pärla till lägenhet gjorde vi också. köpte en ny, en diamant lägenhet. har vart extremt lite resande detta år för att vara jag men en vecka i grekland blev det iallafall. från i somras tills nu känns det mest som att jag stått och stampat. vad gäller det mesta. tror jag fått lite för mkt av det goda på alldeles för många plan och därav tappat respekten lite. tanken "jag kunde inte bry mig mindre" har både tänkts och sagts dagligen och jag har inte gått in helhjärtat för nått. vart trött, grinig, tråkig. m, men det kan vi skippa nu. många nya fina har kommit in i mitt liv också, bla min fina Jackeline vilket jag är extremt tacksam över. hon är en sån man kan va glad med, ledsen med, sur med ja, vafan du vill och ändå är hon bara lugn och underbar.

 

ÄH, nu är 2012 över och vi blickar framåt och hoppas

(nej vi hoppas ingenting, vi ser till) att 2013 blir grymt.
tretton, det ständiga otursnumret, eller? mångafrågor,mångaöden.

 

PUSSRÅ!

 

(rivstartar 2013 med en sväng till filippinerna, känns helt ok)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0